voorbereiding - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Sjoerd Wieten - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Sjoerd Wieten - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Sjoerd Wieten

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

07 Januari 2015 | Nederland, Zaandam

Nog twee weken en dan zit in in het vliegtuig naar Brisbane, Australie.

Als ik daar ben ga ik eerst maar eens een paar dagen mijn jetlag er uit slapen en aan het klimaat wennen.
Daarna ga ik op bezoek bij Thomas, Femke en hun nieuwe aanwinst Lucas die een paar maanden geleden geboren is. Ik val met mijn neus is de boter want ik arriveer vlak voor Australia Day, het feest waarbij Australiërs vieren dat de eerste blanken aan land kwamen.....
Hoe is daarna mijn reis ga vervolgen weet ik nog niet.

De voorbereidingen tot nu toe gaan goed. gisteren een dubbele tandartsafspraak waardoor mijn gebit er in ieder geval tegenaan kan, ook de vaccinaties zitten allen in mijn lichaam.
Eigenlijk alleen mijn rugzak nog inpakken dus.

  • 08 Januari 2015 - 16:38

    Ria Boom:

    Hee Sjoerd,
    Ik zie je niet meer voor je grote reis.
    Succes en vooral veel plezier
    Groet,
    Ria

  • 12 Januari 2015 - 12:23

    Vera:

    Hoi Sjoerd,
    Ik heb je niet meer gezien na de vakantie, maar wil je nog even een heel goede reis wensen en veel plezier natuurlijk.
    Groeten,
    Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Sjoerd

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 4345

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 06 Januari 2015

Wereldreis 2015

Landen bezocht: